20 Şubat 2007 Salı

İREM 'İM 23 ŞUBAT 2007 CUMA SANA KAVUŞUYORUZ

Kuzum vakit geldi artık , 16 Şubat ta izne ayrıldım , evde seni bekliyorum artık

Cumartesi günkü kontrolümüzde 3,778 gr. olmuşsun kızım , perşembe günü tekrar konrole gidicez 4 kilo olmuşsan eğer 23 şubat cuma günü saat 10:00 da sezeryanla sana kavuşuyoruz...

Cumartesi gününden beri aklım hep sende , gün belli olunca inanılmaz bir heyecan sardı beni , nasıl olacak , neler yaşıcam , korkuyorum biraz ....

38 hafta 3 gündür her an seni yaşadım , cuma günü kucağıma verecekler seni annem

Yeni bir hayat başlıyacak babanla benim için , sende bizimle olacaksın bundan sonra , çok ama çok heyecanlıyız ...

Sulugöz bir kadındım, iyice sulugöz oldum , durup durup ağlıyorum seni düşünüyorum , evde olmaktan belkide alışık değilim ki evde olmaya , iş güçte yaptığım yok , tembellik dedikleri bu olsa gerek , keyfini çıkart diyor kızlar bundan sonra uyku , boş boş oturmak sana uzak olacak , olabildiğince keyfini çıkart diyorlar

irem , kuzum , kızım , canım , bitanem seni seviyorum.....

cuma gününe kadar tekmelerin , kıpır kıpır oynamalarınla beklemeye devam


Salı, Şubat 20, 2007 - Maşallah
Yorum yazarı: ilkay
Tombul tombul bir kızımız olcak...Tam ele gelecek gibi.Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.Korkma sakın...Herkezin yüreği seninle...Günler ne çabuk geçti böyle...Daha dün 90 gündü...Bugün ise son 3 günü sayıyoruz.
Gel artık İrem gel gellllllll.........

Salı, Şubat 20, 2007 - ilkay
Yorum yazarı: benimkuzum
canım çok teşekkür ederim , geri sayım bitiyo artık , hayırlısı ile irem kuzumuza kavuşuyoruz :)

Salı, Şubat 20, 2007 - yeni bir hayat
Yorum yazarı: mehtap
Sizi şimdiden kutluyorum. Birkaç aydır sizin heyecanınızı ben de takip ediyorum. Allah sağlık içerisinde bebeğinize kavuşmayı nasip etsin. Saygılarımla.....

Salı, Şubat 20, 2007 - mehtap
Yorum yazarı: benimkuzum
mehtap hanım çok teşekkür ederim sevgilerimle :)

Salı, Şubat 20, 2007 - kuzucugunu koklamaya 3 gun kaldi))))))
Yorum yazarı: sermin
canim arkadasim bana ilk mujdeni verdiginde kucuk bir kalpti bizim minik irem simdi buyude ve sana merhba demeye hazirlaniyor ,nasil sevincliyim anlatamam onu cok merak ediyorum .Allah saglikla kucagin a almayi nasip etsin canim senin ev telefonu tekarar rica edicem cunku siteden mesajlar silinmis ben kayit etmemisim((( ozur dilerim .Bugunlerin kiymetini bil kizinin karninda harektlerini dinle gobisini bol oksa ve bol bol uyu cunku 3 gun sonra hayatiniz tam anmai ile degisecek insallah sana kolay bir avazda dogum diliyorum iremi benim icinde cok kokla annesi .



not :figen hala bizim minik hediyelrimiz gelemdimi merak ettim .

Çarşamba, Şubat 21, 2007 - :)
Yorum yazarı: vili
Bir başka heyecan sardı beni de...Bu kadar yaklaşınca heyecanı da farklılaşıyor. Anne olmak başka bir şeydi, ama teyze olmak :)) Sulugöz kısmına katılıyorum. Seni ilk göreceğim anı düşündükçe gözyaşlarıma engel olamıyorum. Pamuğum, teyzem, güzel kokulum....az kaldı....

Çarşamba, Şubat 21, 2007 - hadi bakalim
Yorum yazarı: isimsiz
hadi bakalim hep birlikte o heyecani yasamaya gidiyoruz.Iremcim annenin tum sevdikleri orada olucak ve seninde bizlere minik bir gulucuk vermeni bekleyecek:)

Perşembe, Şubat 22, 2007 - sermin
Yorum yazarı: benimkuzum
sermin cim çok teşekkür ederim , minik kalp hayırlısı ile yarın kucağımda olacak inşallah :)
güzel dileklerin için teşekkür ederim , telefonumu mailine gönderdim , paketin henüz ulaşmadı
seni ve azizenaz ı öpüyorum sevgiler

Perşembe, Şubat 22, 2007 - vildan tesemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
canım heyecanımız had safhada yarın irem bizlere , bizde ona sarılıcaz inşallah

Saturday, Şubat 24, 2007 - TEBRİK
Yorum yazarı: Mustafa GEZER
İNŞALLAH ÇOCUĞUNUZA SELAMETLE KAVUŞURSUNUZ. rABBİM ONU SİZE BAĞIŞLASIN. ANNE OLMANIN MUTLULUĞUNU BÜTÜN KADINLARA TATTIRSIN YÜCE ALLAHIM. HERHALDE BUGÜN DOĞMASI GEREKEN MİNİĞE DE HOŞGELDİN DER SİZE TEBRİKLERİMİ SUNARIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers