23 Mart 2007 Cuma

irem 28 günlük :)

kuzumun sabah uykudan uyanırken ki halleri

günler ne çabuk geçiyor , minik kuzum günden güne büyüyor , tepkileri değişmeye başladı , yatağın başucundaki oyuncağını seyrediyor , oyuncağından çıkan müzik sesini dinliyor , annesine bakıyor artık , gülümsemeleri daha başlamadı , emerken uykuya geçerken gülümsüyo henüz

ellerini parmaklarıma sıkıca sarması ise bir ömre bedel

teyzemiz resimlerini nazar boncuklarıyla bezedi , nazar değmesin kuzuma , maşallah demeyi unutmayın emi

yarın sabah doktora gidiyoruz aşısını olacak 1 ay kontrolü yapılacak , sonra yarın mevlütümüzde var oldukça yoğun bir gün geçiricez kızımla

babamızda oğluşumuzu hardalı traş olmaya götürecek , tüyleri çok uzamış , onuda 1 aydan uzun süredir görmüyorum kayınvalidemde kalıyor, daha irem'le tanışmadı tepkisi ne olacak bakalım eve küçük bir misafir geldi daha haberi yok, papucu dama atıldı


Cuma, Mart 23, 2007 - oy oyyyy
Yorum yazarı: vili
Yesin onu teyzesiiiii.
Gerinmesi ne tatlı, pembelerde yakışmış pankçı kızıma :)

Hardal kimdi figen ?? nihoooo

Cuma, Mart 23, 2007 - Maşallah...
Yorum yazarı: ZERCANN
Allah nazarlardan saklasın.Uzun ömürler versin.Benim kızım da bugün 19 günlük oldu.Allah analı babalı büyütmek nasip etsin.Cenab_ı Allah'ım herkese nasip etsin.En büyük mutluluk ANNE olmak.sağlıcakla kalın.Görüşmek üzere...

Cuma, Mart 23, 2007 - Maasallah
Yorum yazarı: KeLeBeKk
Cok tatli ve sirin maasallah. Zaman cabuk geciyor bu dogru, bence her aninin tadini cikarin! Cünkü kizim 10 aylik oluyor ve ben inanamiyorum cabucak gecti günler..

Cuma, Mart 23, 2007 - aman aman masallah kuzumaaaaaaa
Yorum yazarı: sermin
kuzum canim ben seni gordum sen dunyadaki butun guzellikleri gor yavrum figen masallah diyorum ireme cokkkkkkkkkk seker annesi mis gibi sut kokar simdi ay icimden bir an yaninda olmak ve ona sarilmak geldi kiyamam kizima masallah cok tatli bir kiz olmus ama erkege daha cok benziyor arkasi erkek galiba )) ha gayret figen bir kac sene sonra oglan yolda sana benzetemedim ben galiba babasina benziyor sakin kizma )) ama cok bal annesi bizim icin cok ama cok kokla kuzu iremi

Pazartesi, Mart 26, 2007 - Yesin onu Mel teyzesiii
Yorum yazarı: Mel
Figencim bayıldım İrem in saçlarına,hele bizim Vera kel doğunca daha bi saçlı göründü gözüme İrem:)

Maşallah çok tatlı..

Mevlüde gelemedim,malum nedenler..İki çocukla hayat biraz daha zor:)

En kısa zamanda görmeye gelicez ailecek..
öptüm çok..

Pazartesi, Mart 26, 2007 - :)
Yorum yazarı: becauseofyou
oyyyyyy cok şirin maşallahhh diliyorum :)) sacLarına bayıLdım :) maşallah maşallah :) Rabbim hayırlı guzel uzun omurler nasib etsin inşallah :)

Çarşamba, Mart 28, 2007 - masallah fistigima
Yorum yazarı: Elif
masallahhhhh Allah nazarlardan saklasin, nasilda guzel geriniyor oyle.
var yaaaa simdi orda olmak vardi be Figom. opmeye bile kiyamaz gidisini koklar dururdum.
saclarin durusu harika :))
benim yerimede kokla fistigimi olurmu annesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers