2 Haziran 2008 Pazartesi

fenerbahçe ? beşiktaş ? ve irem







Pazartesi, Haziran 2, 2008 - 100%100 besiktas diyorum )))malesef
Yorum yazarı: sermin
kizlar hep babalarinin en sevdikleri seyleri yapar ve iremde besiktasli olucak figen canim uzgunum ))))))0

------------------
:) şermin ben umudumu kaybetmiyim :) babacı bir kızım var ama bu konuda belki anne daha ağır basar....


Pazartesi, Haziran 2, 2008 - BJK
Yorum yazarı: tuananindunyasi
Kız çocuklarının babaya olan aşkından dolayı babasının daha fazla gönlünü çalmak için BJK lı olacağından eminim.Yerim ben o güzel yüzünü ne kadarda yakışmış formamız...

Salı, Haziran 3, 2008 - Tabiki de beşiktaş
Yorum yazarı: Umar
Kızlar babaya düşkün olurlar o yüzden beşiktaşlı olur diyorum.

Salı, Haziran 3, 2008 - KANARYAM
Yorum yazarı: Nihan
Birkere dogustan Fenerli.Renklerine baksana.:)

Perşembe, Haziran 5, 2008 - Önemli bir karar :)
Yorum yazarı: vili
Evet itiraf ediyorum, üzerinde ki forma sevimli durmuş/yakışmış. Ama ne malum kanarya lı bir tişörtün de bu denli güzel durmayacağı :)
Çocuktur çabuk kanar :P Baskılarım devam edecek..
( böyle diyorum ama Ece bile, teyzemlerden dönüşte beşiktaş'lıyım diyor :D )

Cuma, Haziran 6, 2008 - takım tutma
Yorum yazarı:http://ayisigiyim-ben.blogspot.com
İremciğimiz babasının takımını tutacak diye tercih yaptım.Çünkü futbol konusunda babaların otoritesi güçlü oluyor.çocukta doğal olarak babanın etkisinde oluyor diye düşünmüştüm ki; aşağıda baba baskısının şimdiden başladığını okudum.Allah bağışlasın.benim kızımında ismi İrem ama benim kızım 8 yaşında.sevgiler.Çok güzel hazırlamışsınız bloğunuzu.Başarılarınızın devamını diliyorum.

Cuma, Haziran 6, 2008 - FENERBAHÇE
Yorum yazarı: www.biranne.com
Sevgili Figen...
Unutmayınız ki bire karşı ikisiniz...doğal olarak Fenerbahçeli olacak...ve tatlı diliyle deee babasını da Fenerbahçeli yapacak...dermişim...
Bekleyip göreceğiz(siz yine de bizim o güzel renklerimizden ciciler alıp giydirin)...Sevgiler...

Salı, Haziran 10, 2008 - yorumlarınız için çok teşekkürler :)
Yorum yazarı: benimkuzum
ankete göre fenerbahçeli olacağı düşünülüyor :) bu güzellll
yorumlara baktığımda babanın bu seçimde daha etkili olacağı yazılmış :) e buda güzel...
allah ömür verirde takım tuttuğu zamanları görürsem ve hala bloguma bişeyler yazıyor olursam sizlerle irem'in hangi takımın taraftarı olduğunu da paylaşırım inşallah, hepinize tekrar çok teşekkürler sevgilerimle figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers