26 Haziran 2008 Perşembe

cumartesi günü teyzemiz geldi:)








Cuma gününden cumartesi için kızlarla buluşma planları yaptık , ama toparlanamadık ...
teyzemiz bize geldi , biraz evde oturduktan sonra bostancı sahile indik , bir çay bahçesinde oturduk ( ama çoğunlukla irem'in peşinde koşturduk o ayrı Mahçup ) , sonra mel, eşi ve ablası bizi aldılar metro ya gittik , biraz alışverişten sonra teyzemizle eve döndük Ben irem'i uyuturken teyzemiz de koltuğa serilmişti yorgunluktan Siritiyor
biraz daha sohbetten sonra teyzemizi uğurladık ...
Bu hafta sonu gönen'e ecenaz'ın yanına gidiyor çok ama çok özlediler birbirlerini 1 hafta doya doya hasret giderecekler , eğer bir aksilik olmazsa niyetim onların istanbul a dönecekleri hafta sonu , irem'le cuma gününden gidip pazar günüde kardeşimle dönmeyi düşünüyorum...
annemi babamı çok özledim...
ecenaz'ım teyzem çok özledim...

Perşembe, Haziran 26, 2008 - irem kızın şarkısı
Yorum yazarı: http://ayisigiyim-ben.blogspot.com
Selam,Bloğunuzu çok beğendim.Bu şarkı da çok güzel.Benim kızım içinde kullanmak isterim ve Kaynağını öğrenmek isterim sakıncası yoksa.Bebeğinizi de Allah nazarlardan esirgesin.Çok güzel,şirin bir bebek.Gözler size benziyor.Benim İremim de renkli gözlü ve kumral.Fakat babasına benziyor.Allah birbirinizden ayırmasın.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgiler.

Perşembe, Haziran 26, 2008 - ayisigiyim
Yorum yazarı: benimkuzum
merhaba mehtap güzel dileklerin için çok teşekkür ederim
ninni için bu vereceğim adrese(http://www.ailemiseviyorum.com/) üye olup ninniyi yükleyebiliyorsun , küçük kızının adını göremedim blogunda istersen hazırlayıp mailine gönderebilirm benim mailim figen.tezgoren@yahoo.com sevgiler figen

2 yorum:

  1. Figenciğim,bende tatildeydim.fazla ziyaret yapamadım.Gerçekten bir anne olarak çok şey buluyorum bloğunda.Ellerine,yüreğine sağlık.Bende kızlarım için açtım bir blog daha ama fırsat bulamıyorum.Çalışıyorum.Eve geldiğimde de çocuklarla evle ilgilenme faslı.O nedenle şimdiki bloğumda kızlarıma da yer vermeye çalışıyorum.Büyük kızımın ismi İrem,Küçük kızımın İsmi de Deren İmren.İlgine teşekkür ederim.Sevgiyle Kal.bebişinizi ve sizi çok öpüyorum.mailim de arife_mehtap@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. mehtap çok teşekkürler , bende çalışıyorum ama işyerimde yazabiliyorum ancak, yoksa evde ne mümkün haklısın , allah bağışlasın iki kızınıda ...
    ben ikisinin de ismine özel ninniyi mail adresine gönderdim... inşallah severler ...
    kızları ve seni öpüyorum sevgiler figen

    YanıtlaSil

Lilypie Kids Birthday tickers