20 Haziran 2008 Cuma

irem













Akşamları irem'i alıp eve dönüşte, ilk işimiz onu yatağına bırakıp hemen sofra hazırlamaya çalışmak ama bu süre çok kısa oluyor , ilk önce oyuncaklar yataktan dışarı atılıyor sonra hafif şekilde bir bağırıyor , sonra numara yaptığı her halinden belli bir ağlama stili geliştirdi onu uygulamaya koyuyor, yataktan alıp mutfağa gittiğimizde önce kaşıkların durduğu çekmece açılıyor içinden kepçe , maşa ne bulunursa alınıyor sonra başka bir dolabın kapakları açılarak içi boşaltılıyor , ben daha çekmeceden aldıklarını yerine koyamadan hemde , sonra buzdolabının üstündeki magnetler ıgh ıgh denerek isteniyor , onun boy seviyesine göre aşağıya alınıyor , ben bu sefer dolabı toparlıyorum , canı yeniden çekmeceye gitmek istiyor ve kısır döngü devam ediyor ....
Önceki akşam babamız gelmeden çamaşır asmak gafletinde bulundum irem de salonda ben balkona çıktığım anda oda geldi ama balkonda durmuyor yaptığı balkonun eşiğinden önce içeri sonra dışarı çıkmak...
o her girip çıkmak istediğinde mecburen tutmak zorundayım dengeyi sağlayamıyor çünkü , çamaşır mı astım , iremimi kolladım belli değil baktım baş edemiyorum bıraktım irem uyuduktan sonra asılmak üzere :)

Salı, Haziran 24, 2008 - çok özledik

Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
İremi çok özledik ya.Şimdi bloğu açınca çok mutlu oldum 1 haftadan fazla zamandır blogcuda düzenleme yapılıyor yazısı çıkıyordu.Çok tatlı bu kuzu aynı yaramazlıklar bizde de var.Öpüyorum tatlı kuzuyu

Salı, Haziran 24, 2008 - çok özledik
Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
İremi çok özledik ya.Şimdi bloğu açınca çok mutlu oldum 1 haftadan fazla zamandır blogcuda düzenleme yapılıyor yazısı çıkıyordu.Çok tatlı bu kuzu aynı yaramazlıklar bizde de var.Öpüyorum tatlı kuzuyu

-------------------
sanırım düzeldi bakalım bundan sonra ne olacak
bende elayı öpüyorum sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers