10 Haziran 2008 Salı

yaramazlık,dans,düşme,hepsi bu videoda :)

irem09-06-08


Salı, Haziran 10, 2008 - :)
Yorum yazarı: tuananindunyasi
Sen varya çok tatlısın ya ısırırım ben seni...

----------------------
:) bayılır


Salı, Haziran 10, 2008 - seni seni seniiiii
Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
Figencim senin kızına bayılıyorum yaaa.Maşallah çok tatlı,o göbüşünü ısırırım ben onun.Ne hoş çarptı kafayı öyle,bişey olmamış gibide devam yaramazlığa..:))

-------------------
asu öyle cadı ki , tepkime bakıyor ah vah etsem ağlayacak , hiç sesimi çıkarmıyorum hatta gülüyorum , aynen kaldığı yerden devam ediyor yaramazlığa :)


Salı, Haziran 10, 2008 - çok şeker...
Yorum yazarı: biranne.com
Çok şeker...ve aynı anda güldük...o kafayı vurup da tepki ölçmeye çalışması...İrem'cik çok yoğun bir gün geçirdi...bir o yana,bir bu yana ve de dans,dans,dans...pata pata...
---------------
o kadar hareketli ki bir saniye durmuyor :) bir tek uykuda dinleniyor ...


Çarşamba, Haziran 11, 2008 - cok guldum
Yorum yazarı: sermin
figen bu nasil tatli bir kiz olmus ve masallah ne akili ordan muzik calindigini ve oynandigini anlamis hele o ayak figurleri bayildim ve muhtesem dusme cok guldum ya masallah kizima

---------------
şermin cim çok sağol , alt kattakiler yakında kapımıza dayanacak :)


Çarşamba, Haziran 11, 2008 - Patapat
Yorum yazarı: Nihan
Yaa Fİgen yaa yerim ben onu:)ayagindan cikan sesi kesfetmiş nasıl şeker:)
--------
hadi karar verelim bir an evvelde buluşalım o zaman yersin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers