6 Mart 2007 Salı

KUZUM HOŞGELDİN ANNEM


23 Şubat 2007 Cuma günü saat 11:30 da epidural sezeryanla kuzuma kavuştum....

Bu resmi babasının onu ilk gördüğü an ,ameliyathaneden çıkarken....

Ben dünyanın en güzel duygusunu yaşadım , kızıma kuzuma kavuştum , günlerdir yazamadım bütün hayatım zamanım onunla artık , allah isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatsın diliyorum...

İrem kızım hoşgeldin annem

Herşey senden sonra çok ama çok daha güzelleşti anlam kazandı ...

Yorumlarınız için çok ama çok teşekkür ederim...

Sevgilerimle ...


Salı, Mart 6, 2007 - tebrikler...
Yorum yazarı: aysemmm
Allah analı babalı büyütsün...acısını göstermesin...

Salı, Mart 6, 2007 - Maşallah İrem'e
Yorum yazarı: ilkay
Allah analı babalı büyütsün.Çok şeker bişey Yarabbim...Allah isteyen herkeze nasip etsin...İrem'le birlikte çok mutlu olun Figen Abla...

Salı, Mart 6, 2007 - hosgeldin minik kuzu
Yorum yazarı: sermin
figennnnnnnnnnnnnn cok guzel bir kiz bu annesi pamuk pamuk gibi bir kiz
gozunuz aydin olsun canim saglikla keyifle kizni buyutmeni diliyorum benim yerime gigisini cok kokla annesi masallh kizma kocaman allah nazarlardan saklasin uzun omurlu olsun
sevgiler

Çarşamba, Mart 7, 2007 - hoşgeldin bebek
Yorum yazarı: erdaltekin
Allah analı babalı büyütsün.Bebeğinizle mutlu, sağlıklı ve sevgi dolu bir hayat dilerim.Allah bu duyguyu her isteyene ve dileyene yaşatsın.

Perşembe, Mart 8, 2007 - :)
Yorum yazarı: becauseofyou
sizin hamiLeLik donemLerinizi takip ettim hep sessizce :) hoşuma gitti her seferinde dogmamış yavrunuza ithaf ettiginiz gunceLer.sabırLa bekLediniz ve sabrınızın meyvesi artık eLLerinizde.Bugun dunya kadınlar gunu ve ben sizin bu gununuzu en icten dileklerimle kutluyorum.İrem kuzu 'ya da hayırlı bir omur diLiyorum.Rabbim analı babalı buyutsun :) Gozunuz aydın :)

Perşembe, Mart 22, 2007 - hosgeldin Irem
Yorum yazarı:Elif tese
Masallah cok tatlisin Iremcigim.
Allah anali babali buyutsun, yuzun hep gulsun, sevdiklerin yaninda olsun kucuk kuzucuk.

Figom, gozun aydin. Bir bebek sahibi olmak dunyanin en guzel duygusu.Allah sizi hic birbirinizden ayirmaz umarim.

opuyorum
Elif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers