10 Nisan 2008 Perşembe

bizim ninniler

bizim ninniler


Blogumuzda çalan ninni için sen mi söylüyorsun? diye birkaç kere sorulunca yazayım istedim .. hayır ben söylemiyorum ,(bu kadar güzel bir sesim yok)
Sevgili Mehtap sanırım senin sorunada böylece yanıt vermiş oluyorum..
İrem doğmadan önce vildan teyzesi almıştı bizim ninniler cd sini irem'e..
Mircan Kaya söylüyor inanılmaz güzel bir sesi var , özellikle bu eşekli ninniyi seçip bloğa koymamın sebebi irem'in çok sevmesi ...doğruya doğru fazlaca ninni bildiğim söylenemezdi, bildiğim tek ninni dandini dandini dastanaydı.
Bizim ninniler cd si sayesinde İrem'e çalarken bende öğrenmiş oldum ...
Ela'nın annesi nurgül de benim söylediğimi sanmış ninniyi de çok sevmiş , resmini çektiğim cd yi Ela 'ya aldım, bugün teyzesi Birgül'e göndericem...
Sadece bu eşekli ninni değil , diğer ninnileride o kadar güzel söylemişki Mircan Kaya yüreğine sağlık ...sevgilerimle


Saturday, Nisan 19, 2008 - merhabalar
Yorum yazarı: www.cocuklacocuk.com
Merhabalar benim kızımın adı da İrem. Cocuklacocuk'un prensesi. Aynı cd yi çok dinledik bizde. Bu Cd ile arabada uyku turları attık çoğu kez. Eşekli ninni de en sevdiklerimizden.

--------------------
merhabalar irem prensesi öpüyoruz sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers