19 Nisan 2008 Cumartesi

irem'in dans arkadaşı

irem dans




Pazartesi, Nisan 21, 2008 - vili
Yorum yazarı: isimsiz
:)))
Alkışlayan ellerini sevsin teyzesi ...
Müzik susunca verdiği tepki süperdi ama :)

------------------
:) çok cadı oldu teyzesi


Pazartesi, Nisan 21, 2008 - dans
Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
Bu bebekler müziği çok seviyorlar,güzel çirkin dinlemiyorlar.Bizimkinde de kesin bir romanlık var ne duysa hemen sallanıyor.İremde müzik kesilince nasıl kızıyor ama yerim ben onun tontiş yanaklarını...:)))
-------------------
aynen bizimkide müzik duyduğu anda sallanmaya başlıyor:) bizde öptük sizi sevgiler


Perşembe, Nisan 24, 2008 - Ritim duygusuna bak:)
Yorum yazarı: Nino
severim onun ritim duygusunu:)Sarı yaratıga bayıldım benim bile dans edesim geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers