29 Nisan 2008 Salı

irem yürüyor :)




cumartesi doktor kontrolümüz vardı , su çiçeği aşımızı olduk , kuzum 11,5 kg. olmuş bu ay biraz fazla kilo almış , doktorumuz oya hanım yürümeye başlayınca bu kadar hızlı kilo almıyacağını söyledi , birde azı dişleri kabarmış dedi doktorumuz yani yakın zamanda bir diş sıkıntısı yaşayacağız ,doktor sonrası ananemize gittik , sanki oya hanımı dinlermiş gibi bizimki ayaklandı resmen , bir koltuktan diğerine kendi kendine gitmeye başladı :) makina yanımdaydı ama çekmeyi akıl edemedim bu arada anenemiz 22 sinde olacağı ameliyatını 17 nisan da oldu durumu çok çok iyi , çok şükür bunuda atlattık , durumu iyi olduğu için doktor 1 hafta dolunca eve çıkmasına izin verdi , yarın dikişleri alınacak ...
pazar akşamı ma aile maçı izlemek için irem'in yengesi ve amcasına davetliydik , kalabalığı sevdiği için resmen kudurdu bizimki bir dakika oturmadı , sırayla anne , yenge , babaanne , alev abla , baba yürüttü çok hoşuna gitti bu yürüme işi ...
ertesi sabah uyanamadı bir türlü nasıl yorulduysa , sütünü veriyorum gözler kapalı , giydiriyorum eli ağzında uykuya devam , hali yok resmen , babaanneye bıraktım ama aklım onda , 10:00 gibi aradım bıraktıktan sonra uyumuş uyanmış kahvaltı etmiş sonra tekrar uyku ancak öğle yemeğinden sonra kendine gelmiş ve aynı kuduruk irem başlamış oradan oraya adımlamaya .
akşam almaya gittiğimde yine yüzünde kocaman bir gülümsemeyle karşıladı beni ...



Salı, Nisan 29, 2008 - :)
Yorum yazarı: tuananindunyasi
Yerim ben senin adım atan ayacıklarını.Maşallah çok güzelsin bebeğim.Biran önce tıpış tıpış yürürsün inşallah...
--------------------
çok teşekkürler :) tuana yı öptüm


Salı, Nisan 29, 2008 - Hayırlı olsun
Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
İrem kuzuya öncelikle geçmiş olsun aşısından dolayı,tatlı kuzum yürümeye de başlamış o küçücük ayaklarından öperim ben onun..Kilosu da ne güzel maşallah yaaaa,bizim Ela bişey yemiyor ya kilosuda az zaten..

-----------------------
çok teşekkürler :) kilo güzel de biraz fazla bizimkinin kilosu :) sanırım bu yürüme işi kiloları götürecek inanılmaz yoruluyor , ela yı öpüyorum , kilosu az diye üzülme kardeşimin kızıda bişi yemiyor zayıf ama , asıl önemli olan sağlıklı olmaları .sevgiler


Çarşamba, Nisan 30, 2008 - Adım Adım
Yorum yazarı: Nino
Ehh sonunda ayaklandı yaa hayatta kimse tutamaz onu:)hep mutluluga sevgiye yürü şirin şey:)Figomm yandın şimdi:)
----------------
ninom inanılmaz keyifli geldi yürüme işi irem' e ama olan bize oldu :) yandık ki ne yandık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers