5 Nisan 2008 Cumartesi

irem'in gülücükleri

yaramaz irem


video eklemeyi başardım sonunda , youtube bir açık, bir kapalı olduğu için uzun zamandır video yükleyememiştim.
ben videoya çekmeye çalışırırken ,yaptığı muzurluklar ve gülücüklerle karşınızda irem

(resmin üzerine tıklayıp , açılan sayfadan yeniden resme tıklayınca videoyu seyredebiliyorsunuz )



Pazar, Nisan 6, 2008 - Çok tatlı
Yorum yazarı: Ela'nın annesi
Merhabalar,
İrem'i şimdi izledim gülücüklerine bayıldım,zaten çok tatlı maşallah.Allah bu gülücükleri esirgemesin.Bu arada Ela'da ikinci kez benimle izledi oda iremi izlerken güldü.Sevgiler
tatlibebek.blogspot.com

-------------------------
merhabalar ,
güzel yüzlerinden gülümseme eksik olmasın bir ömür , ela'yı öpüyoruz sevgiler

Düzenleyen benimkuzum gün: Tuesday, April 8, 2008 saat: 10:34

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers