30 Nisan 2008 Çarşamba

makarna'cı irem

irem-makarna


dün akşam sofraya oturduk, makarna koydum irem'in tabağına , öyle keyifli yiyordu ki kameraya almamak olmazdı , hem yiyor bir yandan da babasının tabağını kesiyor , tabağındaki bitince babasının tabağına göz koydu :)



Çarşamba, Nisan 30, 2008 - tonbiğim benim
Yorum yazarı: yenga
çoktandır bakamıyodum bloğuna figom biliyon işte işyeri kuralları:((( afiyet bal şeker olsun tontonuma kocaman öpüyorum muck muck

Cuma, Mayıs 2, 2008 - ..
Yorum yazarı: http://www.ervayaren.blogspot.com/
çok tatlı maaşallah. Allah' ım nazarlardan korusun bende görebilecek miyim makarna yediğinii

bugün bi makarna faciası yaşadık ki hiç anlatmayayım :)

sevgiler
--------------------------------------
çok teşekkürler , merak ettim makarna faicasını ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers