14 Haziran 2007 Perşembe

babişim :)


babişimiz babalar gününü bugünden kutlamak istedik ;


hastanede beni ilk gördüğün anı ve bebek odasına götürürlerken asansörde senin o bakışını çeken alev teyzeme kocaman bir öpücük önce


ilk günlerimde annemden sonra en çok senin göğsünde uyumayı sevdim ben

gaz sancılarından ağlarken, beni teselli etmeye rahatlatmaya çalıştığın için , evi baştan sona kucağında dolaştırdığın için , uykusuz geçen gecelerin için , mamamı hazırladığın için , banyo yaparken kulağıma su kaçırmamak için gösterdiğin çaba için , benim için anneme aldığın anneler günü hediyem için iş dönüşü ne kadar yorgun olsan bile beni dışarı çıkardığın için , gece yarıları amcamla gazım geçsin diye arabayla dolaştırdığın için , hafta sonları sabah uykularını artık bitirsemde şikayet etmediğin için , alnıma koyduğun her öpücük için ,akşam uykusuna senin kucağında daha çabuk geçtiğim için , bana aldığın güzel ciciler için , işe giderken uyandığımda beni annemin yanına verdiğin için , altım değişirken kirli bezlerimi aldığın için , banyo suyumu hep aynı derecede ayarladığın için , aslında o kadar çok şey varki daha , ama en önemlisi benim babam olduğun için , seni çok seviyorum


babişim babalar günün kutlu olsun , iyiki varsın , iyiki BABAM sın..........


ps: babiş benden duymuş olma ama annem hala hediye almadı sana haberin olsun , bende onu bekliyorum , bana kalsa çoktannnnnnnn almıştım :)





Cuma, Haziran 15, 2007 - canim 41 kere masallah
Yorum yazarı: sermin
figen bu kiz ne tatli olmus boyle yerim ben onuuuuuuuuuu babalar gununuz kutlu olsun

Saturday, Haziran 16, 2007 - şermin teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederiz , özledik seni nerelerdesin :)

Pazartesi, Haziran 18, 2007 - bak bu da babacı olacak he
Yorum yazarı: Melindunyasi
söylemedi deme:)

bi gelemedik size yahu:(

Pazartesi, Haziran 18, 2007 - mel teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
babacı olacağı belli :)
herzaman bekleriz canımcım, ben tek cocukla zormuş diyorum sen iki çocukla allah kolaylık versin sana muck muck

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers