16 Haziran 2007 Cumartesi

irem:)

 



irem'le dün akşam :)



Saturday, Haziran 16, 2007 - seni yerim ben mis kokulu
Yorum yazarı: isimsiz
canim benim senin ben o ayicigini onu tutan ellerini o emzigini ,emzigi emen o minicik agzini bize bakan o gozlerini yerimmmmmmmmmmmm masallah guzel gozlu kizim kirkbir kere masallah burdan bu ekrandan seni severken biri beni gorse bu sermin delirmis der canimsin mis kokulum allaha emanet ol figen lutfen benim icin koklarmisin ama oyle bir koklaki okyonus otesinden bana gelsin ....

cok sey istemis olmazam annesi bu videolari sesli cek bize sesini duymak istiyorum iremin oguslarini sevgiler


figen canim okula gittigim icin cok vaktim kalmiyor internete birde ev tasiyorum montreale geri gidiyoruz))) burasi bize dar geldi genis alan lazim iste bizden boyle optuk sizi kocamannnnnnnnnnnnn

Pazartesi, Haziran 18, 2007 - şermin teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
senin için çoook çokk kokladım iremi inşallah ta oralara kadar gelmiştir :)
canım fotograf makinesi ile çekiyorum videoları ve ses kayıt özlelliği yok malesef , kızımın agularını iletemiyorum size :)
şermin cim geçen taşınmada sen istanbul dayken eşin halletmişti taşınma işini bu sefer sana kaldı bütün işler kolay gelsin şimdiden ,sizin için en rahat neresiyse orda olun seni ve azizenaz ı opuyorum bana mutlaka adresini bildir patik ve kalplerden göndericem sana işe başlayınca, mail adresimde değişti bilgin olsun figen.tezgoren@yahoo.com sevgiler

Çarşamba, Haziran 20, 2007 - Özledimmmmm
Yorum yazarı: vili
Tesen yesin senin bal yanaklarını...yok yok yemiyim yine koklıyım kıyamam..

Özledimmmmm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers