29 Haziran 2007 Cuma

irem 126 günlük :)


kuzum 4. ayını bitirdi . cumartesi günü 2. karma aşımızı da olduk 1,5 kilo almış 4 cm de uzamış

şirket' ten süt iznimi 40 gün olarak toplu kullanmak üzere iznimi de aldım , 20 ağustos a kadar kızımla beraberim

gazlı günleri geride bıraktık artık çok sık olmasada ara ara sıkıntı yaşıyoruz ...

sıcaklar yüzünden dışarı çıkamıyorduk pazartesi den beri ,bugün sahile indik çok hoşuna gitti kuzumun şimdi mışıl mışıl uyuyor


Cuma, Haziran 29, 2007 - Aman Allah'ım bal gibi tatlı bir kız bu...Öptükçe,sevdikçe seesi gelir insanın..
Yorum yazarı: basininbelasi
Şeker desem az gelirdi...Bal gibi...MAşallah diyeyim de nazar değmesin :). Annesinin kopyası.İnşallah sevdikleriyle mutlu,sağlıklı ve başarılı bir hayat sürer.Annesi prensese iyi bak.O bu bloğun çocuğu...Yan gözle bakanın canına okurum valla :).Bizim mahallenin kızı gibi oldu :).

Cuma, Haziran 29, 2007 - yerimmmmm
Yorum yazarı: vili
tesen kurban olsun sana...
ben görmeyeli daha bir güzelleşmişsin...maşallah...
bu hafta ecenaz ablanla hasret gideriyim, haftaya sendeyim küçük kuzummmm

Cuma, Haziran 29, 2007 - basininbelası
Yorum yazarı: benimkuzum
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :) bizim bloğun kızından sevgiler

Cuma, Haziran 29, 2007 - teyzemiz
Yorum yazarı: benimkuzum
çok özledik seni haftaya bekliyoruz :) ecenazımı bol bol öp benim için

Saturday, Haziran 30, 2007 - :))
Yorum yazarı: alpguvenbebek annesi
süt izninin toplu olarak kullanılması bir yasal hak mı acaba? yoksa size özel mi? merak ettim doğrusu. ben erken çıkarak kullanıyorum da.

bu arada alp de 6. ayını bitirdi. biz de sizi sitemize bekliyoruz. tekrar görüşmek dileğiyle

alpguvenbebek.blogcu

Saturday, Haziran 30, 2007 - alpguvenbebek annesi
Yorum yazarı: benimkuzum
merhaba
süt iznini hergün 1,5 saat veya haftada 1 tam gün veya senelik saat toplamı olarak 40 gün kullanabiliyorsunuz , sitenizi ziyaret edicem sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers