21 Mart 2007 Çarşamba

24 mart cumartesi bebek mevlutumuz var :)

kuzumun mevlutunu yapıyoruz , kuzum 29 günlük olacak cumartesi günü , resimdeki susleri hamileyken almıştım , şifon keseler içine badem şekerleri koydum ve keseleri kalp çubukların altına bağladım , adını ve doğum tarihini yazan minik kartlarıda üstüne takıcam ve cumartesi gelen misafirlere dağıtıcaz

İrem kuzum uyurken bu işleri yapabiliyorum , uyanıkken çok zor çünkü


Çarşamba, Mart 21, 2007 - ne güzel adetlerimiz var
Yorum yazarı: berkol01
Allah analı babalı büyütsün işallah o zamanlar en iyi zamanlarınız emin olun
kalpleri nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim acaba torunuma bende yapmak istiyorumda şimdiden teşekkürler

Çarşamba, Mart 21, 2007 - berkol01
Yorum yazarı: benimkuzum
merhaba kalpleri mısır çarsının çıkısında kurukahveci mehmet efendinin sokağında bu tip bebek süsleri satan bir mağazadan almıştım :) sevgiler

Çarşamba, Mart 21, 2007 - ..
Yorum yazarı: nihaninmutfagi
merhaba Allah anneli babali saglikla buyutmeyi nasip etsin ins. sekerler harika sevgielr

Çarşamba, Mart 21, 2007 - mevlutunuz kutlu olsun
Yorum yazarı: sermin
canim benim ne kadar guzel seyler hazirlamisin sen bu prenses kiza bayildim vallaha allah uzun omurlu etsin kalpler cok hos guzel bir fikir buyle hediyelr hep kalici oluyor keske azizenazi tr de dogursaymisim burda boyle seyler bulmasi
gule gule buyusun kuzu irem

Perşembe, Mart 22, 2007 - cok guzeller
Yorum yazarı: Elif tese
Figom bu kalpler cok guzeller.
Mevlutunuz simdiden kutlu olsun canim.
Allah Irem'in bahtini acik etsin. Saglikli, basarili upuzun bir omru olur insallah.

Yeni resimlerini bekliyoruz ona gore ;)

ikinizide opuyorum.

Perşembe, Mart 22, 2007 - nihaninmutfagi
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim sevgiler

Perşembe, Mart 22, 2007 - sermin
Yorum yazarı: benimkuzum
şermin teyzemiz teşekkür ederiz :)

Perşembe, Mart 22, 2007 - elifteyze
Yorum yazarı: benimkuzum
elifim çok teşkkür ederim :)
hayırlısı ile sende bir kurtul ikinci paşamızda hayırlısı ile gelsin inşallah
mevlütte kuzumun resimlerini çekeriz bol bol :) çok cici bir elbise giyecek teyzesi

Perşembe, Mart 22, 2007 - Allah Bağışlasın
Yorum yazarı: cocuklacocuk
ben de sitenize bakarken, yeni doğdukları zamanları hatırladım çoçuklarımın...derler ya bir güne gelmiyor büyümeleri...bir bakıyorsunuz yürüyor, bir bakıyorsunuz okula baslamış:))))

Pazartesi, Mart 26, 2007 - slm,
Yorum yazarı: minidunyam
kızınızı Allah(cc) size bağışlasın. bizim çocuğumuz yok ve olmayacak hep merak ettim bu duyguyu ve merakım da devam edecek. gözlerim ıslandı sizin kızınızla ilgili yazıyı okuyunca. demekki çok yüce bir duygu bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers