21 Mart 2007 Çarşamba

kanada dan şermin teyzemizden :)

cumartesi günü nihayet postacı paketimizi getirdi , şermin cim çok ama çok teşekkür ederim çok güzel kızımın cicileri

inşallah kuzum giydiğinde resimlerini çekip sana göndericem

Ecenaz' a gönderdiğin ciciler içinde çok teşekkürler

Azizenaz ve seni öpüyoruz sevgiler


Çarşamba, Mart 21, 2007 - canimmmmmmm
Yorum yazarı: vildan
Bizi düşündüğün, hatırladığın için çok çok teşekkürler.
Ecenaz'la seni ve Azizenaz'ı sımsıkı kucakladık.

Çarşamba, Mart 21, 2007 - gule gule kulanin minik kizlar
Yorum yazarı: sermin
figen canim nasil sevindim hediyelringelmesine nasil mahcup olmustum gelemdigi icin dedim galiba ben adresi yanlis yazdim adamlar 15 icinde alinde olur demisti ve nerdeyse 2 ay olucakti ama sukur gelmis yacok sevindim inan insallah bu cicileri giymis resimlerinide gorucez annesi .


vildan canim ecenazimi nasil unutturum o benim ilkgoz agrim gule gule giysin pamuk kizim beyendigine cok sevindim bizde sizi kocaman optuk ve sarildik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers