9 Mart 2007 Cuma

doğumgünüm

37. yaşıma giriyorum bugün

14 gün önce anne oldum , dünyanın en güzel hediyesi kızım kollarımda benden mutlusu yok

yeni yaşımda , yeni bir hayatın sorumluluğu da benimle artık , hayat bundan sonra daha zor olacak belki , ama herşeye rağmen , herşey çok güzel olacak ...

kuzumu kokladığımda (öpmelere kıyamıyorum çünkü ) hissetiğim duyguları anlatmaya kelimelerim yok ...

yeni yaşım hoşgeldin...

sefalar getirdin ...


Cuma, Mart 9, 2007 - yeni yasin kutlu olsun cicegi burnunda anne ))
Yorum yazarı: isimsiz
sevgili figen yeni yasin hayirli olsun guzel gunelr getirsin hediyeni 15 gun once aldin hemde dunyanin en guzel hediyesini bir omur boyu dogum gunlerin hep boyle mutluluk icinde gecmesini dilerim kucuk kuzu minik iremi cok kokladik annesi....

IYKI DOGDUN FIGENNNNNNN NICE GUZEL YILLAR SANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


BIZIM KUCUK PAKETIMIZ HALA GELEMDIMI COK MERAK EDIYORUM BIR YANLISLIKMI YAPTIM ACABA ?

Saturday, Mart 10, 2007 - İyiki Doğdun!!!
Yorum yazarı: ilkay
Hayat bütün hüzünleri hayatından alıp sadece mutluluk versin sana.Çünkü sen bunu hakediyorsun..Doğum günün kutlu olsun,mutlu ol senelerce....

Pazartesi, Mart 12, 2007 - şermin
Yorum yazarı: benimkuzum
sevgili şermin çok teşekkür ederim :)
paket hala yok ben geri dönmüştür diye düşünüyodum bana ulaşan bişi yok henüz ...

Pazartesi, Mart 12, 2007 - ilkay
Yorum yazarı: benimkuzum
ilkay cım çok teşekkür ederim :)

Pazartesi, Mart 12, 2007 - SELAM:)))
Yorum yazarı: LALE80
Merhaba, sizi sitede tesadüfen gördüm ve yazılarınızı okuma fırsatı buldum. Yaşadıklarınızı ve duygularınızı bu kadar doğal ve içten anlatmanız çok ilgimi çekti. Allah bebeğinizi analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah:)

Perşembe, Mart 22, 2007 - iyiki dogdun
Yorum yazarı: Elif
Figom iyiki dogdun, iyiki varsin, iyiki seni tanimisim.

Cekirdek ailenle birlikte nice guzel yillara.

Elif

Perşembe, Mart 22, 2007 - lale80
Yorum yazarı: benimkuzum
çok teşekkür ederim :) sevgiler

Perşembe, Mart 22, 2007 - elif
Yorum yazarı: benimkuzum
elif im çok teşekkür ederim :) öpüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers