16 Mart 2007 Cuma

İrem bugün 21 günlük :)

kızımla 21 günlük maceramız devam ediyor

oldukça zorluydu hele ilk haftamız geceleri uykusuz sabahladık

2. haftamız güzeldi geceleri uyudu ama 3.haftamızda da bu sefer gündüzleri bir türlü uykuya geçemedi

40 gün boyunca değişir sonra düzene girer diyorlar ama bakalım neler görücez daha

gaz sorunumuz var , 8 saat arayla gaz ilacı veriyoruz irem kuzuma , gündüz emiyor ama geceleri sütümüz yetmediği için hazır mama ile takviye yapıyoruz.... annem sağolsun yanımda , ecenaz kuzum bizim yüzümüzden anneanneden uzak kaldı , dedesiyle beraber annemi dört gözle bekliyorlar biliyorum , ama yalnız başımada idare edemezdim

15 günlükken kontrolümüz vardı , irem 3,310 gr doğdu , hastaneden 3 kilo ile çıktık , kontrolde 3,520 gr geldi kuzumuz ...

26 mart ta aşımız ve 1. ay kontrolümüz var ...

hala inanılmaz gözlerle seyrediyorum kucağıma aldığımda kızımı , allahım sana çok şükür , bana bu güzel duyguyu yaşattığın , bana kızımı bağışladığın için ... allah isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatsın diliyorum...

irem kuzum , bitaneciğim seni çok seviyorum


Pazartesi, Mart 19, 2007 - :)
Yorum yazarı: isimsiz
Bu gaz sancılarının, uykusuz günlerin bile tadını çıkar. Sonra güzel bir anı, rüya gibi hatırlıyor insan....Kocaman bir çocuk zıplarken yanında, aaa bu bebek o muydu canım diyorsun :)))

Pazartesi, Mart 19, 2007 - :)
Yorum yazarı: vildan teyze
İsmimi yazmamışım, hemen ekliyim dedim...
Henüz teyzeliğini anlayamamış bir teyze :))))

Perşembe, Mart 22, 2007 - :)
Yorum yazarı: Elif
Vilinin yazdiklarina katiliyorum.
o zorlu sancili anlari yasarken sanki gecmeyecekmis gibi geliyor ama buyuyunce hersey unutuluyor.
Allah baska dert vermesin bunlarin hepsi gecici seyler.

Vili teseee, artik inansan iyi olacak hakiki teyze oldun artik :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers