12 Mayıs 2008 Pazartesi

7




7.yılımız bitti bugün


Pazartesi, Mayıs 12, 2008 - :)
Yorum yazarı: vili
Nice güzel günleriniz olsun, ağız tadıyla..

-------------------
çok teşekkürler :)

Düzenleyen benimkuzum gün: Monday, May 12, 2008 saat: 15:29

Salı, Mayıs 13, 2008 - Maşallah
Yorum yazarı: Umar
77 yide görürsünüz inş.

------------------------
inşallah :)

Düzenleyen benimkuzum gün: Wednesday, May 14, 2008 saat: 09:04

Çarşamba, Mayıs 14, 2008 - nice yıllara
Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
Dün mesaj bırakmıştım ama bir sorun oldu galiba.İrem kuzuyla nice mutlu yıllar diliyorum.
-------------
canım çok teşekkürler :)

Düzenleyen benimkuzum gün: Wednesday, May 14, 2008 saat: 09:05

Çarşamba, Mayıs 14, 2008 - Tebrikler..
Yorum yazarı: Mummy
Geçmiş anneler gününüzü kutlamaya gelmiştim ama bir taşla iki kuş oldu:) Hem anneler gününüzü hem de evlilik yıldönümünüzü kutluyorum:) Daha nice mutlu yıllarda eşiniz ve kuzunuzla mutlu olmanız dileğiyle..Sevgiler..
-----------------
çok teşekkür ederim :)
ece'yide benim için koklayın olur mu ?
sevgiler

Düzenleyen benimkuzum gün: Wednesday, May 14, 2008 saat: 17:30

Perşembe, Mayıs 15, 2008 - maşallah
Yorum yazarı: cerencagirtekin
Aman nazar değmesin kuzunuzla ,ireminizle beraber daha nice 7 yıllara.Ağzınızın tadı bozulmasın mutluluğunuz hep gülen yüzünüze yansısın.sağlıcakla kalın...

Cuma, Mayıs 16, 2008 - süperr olmuşş
Yorum yazarı: melisoztas
çok güzel olmuş yeni haliyle bloğunuz çok beğendim
--------------
çok teşekkürler :) beğenmenize sevindim


Düzenleyen benimkuzum gün: Saturday, May 17, 2008 saat: 08:48

Perşembe, Mayıs 22, 2008 - evet
Yorum yazarı: alp-damla
evet evet . çok daha iç açıcı olmuş bu haliyle. hem de sanki daha akıcı(ne demekse?) öptük sizi

------------------------
teşekkürler bizde öpüyoruz sizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers