9 Mayıs 2008 Cuma

irem :)

irem mayıs video01


irem mayıs video


dün akşam ki halleri , herşeyi karıştırmak artık onun için daha kolay , daha yeni yürümeye başlamasına rağmen mutfağa gitmek için koşması ise çok komik :) bir dakika oturmuyor artık , akşamları babaanneden dönerken arabasına binmek istemiyor , illa yürüyecek , denedim ama nedense ileri gitmek yerine kafasına göre bir sağa bir sola gidiyor eve varışımız saatler alacak :)
dün akşam eve dönerken araba yerine kucağımda döndük eve fazla mızmızlanmadı ama kedilerle başımız dertte , dakikalarca sokakta durup kedilerle konuşuyoruz :) neler diyo anlamıyorum ama muhabbetleri iyi ....


Cuma, Mayıs 9, 2008 - irem
Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
Yürümesi için dört gözle beklerken bu sefer de ortalığı talan ettiklerinde emeklerken ne rahatmışız diyoruz değilmi?Maşallah İrem evi keşfe başlamış.Daha sen dur annesi mutfakta arkandan sessiz sessiz gelip seni korkutacak yakında:))
Bu arada yorumunuz için çok teşekkürler birde dediğiniz gibi deneyeyim.
Anneler gününüzü de şimdiden kutluyorum.sevgiler
-----------------------------------
bakalım daha neler yaşıyacağız bu kuzularla , o kadar büyük keyif alıyorki yürümekten :)
çok teşekkür ederim sevgiler

Düzenleyen benimkuzum gün: Sunday, May 11, 2008 saat: 21:08

Saturday, Mayıs 10, 2008 - Pisi pisi mav dedi
Yorum yazarı: Umar
Kızıma öğrettim kedilere pisi denmesi gerektiğini gördüğümüzde aaaa pissiii diye tepki veriyor.Yürümesi daha iyi bebeklerin aslında şimdi kucakta taşıması iyi ama biraz büyüdükçe taşıması zor gelecek.Maşallah diyorum ve yazıtıma son veriyorum.
----------------------------------
çok teşekkür ederim , pisi demeyi beceremiyor ama yakındır sanırım söylemesi bu kedi sevgisi varken :)
11.5 kilo olunca bayağı zorluyor insanı hele uzun mesafede , yürümesi iyi ama henüz kendi kafasına göre bir yürüme stili olduğu olduğu için sokakta bayağı zorlanıyoruz ....

Düzenleyen benimkuzum gün: Sunday, May 11, 2008 saat: 21:12

Saturday, Mayıs 10, 2008 - ANNELER GUNUMUZ KUTLU OLSUN
Yorum yazarı: isimsiz
nasil pitis yuruyor kiyamam cok hos burda azizenaz ablasiyla baktik hele o konusmalari neler anlatiyor oyle ,figen en zor doneme girdin yurumeye baslama donemi hep yurumek ister senin deidgin gibi kafasina gore yon tayin eder ))) heryere girricek buzdolabi dahil mutfak dolaplari dahil ama bir kac ay sonra iyice yurumeyi ogrendiginde yorulmayi ogrenicek ve illaha kucaginda gitmek istiycek masallah kizma diyorum


CANIM ANNELER GUNUMUZ KUTLU OLSUN NICE GUZEL ANNELER GUNLERI
----------------------------------------
canım çok teşekkürler , henüz bizim evdeki dolapları keşfetmedi, dün ben işteyken ananesindeki kiler dolabını boşaltmış :) dedesi yerine koyuyormuş o yeniden çıkarıyormuş annem hallerini görmeliydin diyor :)
gelişinizi heyecanla bekliyorum haberin olsun sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers