8 Mayıs 2008 Perşembe

anneler günü :)




İlk resimde annemin kucağındayım , şimdi ben anneyim ,kendi kızım kollarımda ...allah o günleri görmeme izin verirse eğer , kendi torunumla da böyle bir resmim olur inşallah , yada irem benle olan bu resmini birgün biryerlerde kendi kuzusuyla beraber yanyana koyar.
Annem , bana verdiğin emeğin , sevgin ve bana kattığın herşey için ...ellerinden , yanaklarından , gözlerinden öpüyorum , seni çok seviyorum...
Anneler günün kutlu olsun ...
Bütün annelerin ve anne adaylarının bu güzel günü kutlu olsun...



Cuma, Mayıs 9, 2008 - Pamuk şekeri

Yorum yazarı: tuananindunyasi
Ekrandan nasıl seveceğimi şaşırdım valla senin o konuşamayan da konuşan dillerini yerim ben maşallah sana kuzum 41 kere maşallah çok tatlısın.Sana maşallah demekten alamıyorum kendimi.Ay benim kızımda 2 ay sonra böyle bıcır bıcır konuşacak mı???
Anneler gününüz kutlu olsun Figen hanım.Rabbim uzun ve sağlıklı bir ömürde hep beraber olmanızı nasip etsin...

-----------------------------
canım çok teşekkürler , hepimiz için inşallah geçerli olsun bu güzel dileğin sevgilerimle
tuana yı öpüyorum

Düzenleyen benimkuzum gün: Friday, May 9, 2008 saat: 13:52

Saturday, Mayıs 10, 2008 - Anneler günü hk.
Yorum yazarı: biranne.com
Sevgili Figen;
Ben de sizin anneler gününüzü kutluyorum...ve annenizin...ve tüm annelerin...Yalnız can İrem'in çocuğunu görmekle kalmayınız,onun da çocuğunu...torununuzu da görünüz diliyorum...
Sizleri sevgiyle kucaklıyor...yanaklarınızdan öpüyorum...
--------------------------
merhaba çok çok teşekkür ederim , inşallah bu güzel dileğiniz gerçek olur sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers