17 Mayıs 2008 Cumartesi

film O...Çocukları

Didem Taşçıoğlu's Photos Murat Saraçoğlu


12 Eylül 1980 ihtilalinden sonra siyasi suçlu olarak aranan bir karı-koca yurtdışına kaçmaya karar verir. Ama çocukları bu konuda onlar için en büyük engeldir. Yurtdışına kaçmadan önce çocuklarını bırakacakları güvenli bir yer ararlar. Çift sonunda çocuklarına 'en güvenli yer' olarak 'Mehtap Anne'nin yuvasını seçer. Onların çocuklarını bıraktıkları yer aslında eski bir hayat kadını olan 'Mehtap'ın bu işi bıraktıktan sonra halen hayat kadınlığını sürdürenlerin çocuklarını bıraktıkları 'Emanetçi Anne' evidir...


Karı-koca yurtdışına kaçtıktan bir müddet sonra çocuklarını alması için bir İtalyan kızı Türkiye'ye gönderir. İtalyan kız, 'Emanetçi Anne'ye bırakılan çocuğu alıp anne - babasının yanına götürmek isterken kendini bir dizi ilginç olayın içinde bulur.

&

120 filminden sonra şimdi O... Çocukları , yüreğine sağlık kuzen başarıların daim olsun ...

Film bugün vizyona giriyor , en kısa zamanda seyretmeyi çok istiyorum .


Facebook'ta filmin video klibi var , müzik ve görüntüler çok güzel ve kıraç söylüyor


"Arayan Dostlarım Beni Bulmasın"
Söz-Müzik Naci Eray
Düzenleme Kıraç
http://www.facebook.com/video/video.php?v=13214197660&oid=8269348373






Pazartesi, Mayıs 19, 2008 - super
Yorum yazarı: DILARAZISAN
figen cim filmmin konusu super bisi ozet ten anladigim kadariyla seyretmek icin sabirsiz laniyorum selamlar
----------------------
pazar günü eleştirileri okudum ama henüz seyredemedim , ama bir fırsat yaratıp seyretmeyi çok istiyorum bende :) mavişi yanaklarından öpüyorum sevgiler


Pazartesi, Mayıs 19, 2008 - duyduğum an merak ettim
Yorum yazarı: Umar
İlgi çekici başlığı seyirci toplar...
-------------
inşallah öyle olsun :)


salı, Mayıs 20, 2008 - bende bende
Yorum yazarı:cerencagirtekin
evet bende en kısa zamanda izlemek istiyorum bu filmi.Kadro çok güzel herşeyden önce konu da öyle görünüyor, bakalım nasıl olmuş izleyince yorumumu paylaşırım artık tabi vakit bulupta izleyebilirsem:))))iyi geceler
----------------------------
:) en büyük sorun vakit yaratabilmek hepimizin derdi aynı



Salı, Mayıs 20, 2008 - Merakla bekliyorum
Yorum yazarı: Nihan
Merakla beklediğim bir film.Aslında Türk filmlerini sevmiyorum.Acaip uzun bakışmalar ve tek cümlelerle gectiğini düşünüyorum.Ama bu filmin hem kadrosu çok kuvvetli hemde konusu değişik.E-ee bu hemdeye birde kuzen eklenmiş mutlaka izlenilecek :)

---------------------
ninom kuzen olayı işin içine girince insan başka bir gözle bakıyor :)

Perşembe, Mayıs 22, 2008 - harika bir filmdi..
Yorum yazarı: berivan
Salı günü eşimle izlemeye gittik. Ben açıkca söyleyeyim çok ağladım. Çekinmemiş olsaydım hüngür hüngür ağlayacak kadar duygusallaştım.
Harika film. Tavsiye ederim gitmeyen arkadaşlara.
Müzik zaten başlı başına beni duygusallaştırmıştı. :( tekrar gitmeyi çok istiyorum.

----------------------------
ben hala gidemedim :( daha çok merak ettim şimdi , benim gibi sulugöz birinide ağlatacak kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers