11 Mayıs 2008 Pazar

kuzenler :)











Pazartesi, Mayıs 12, 2008 - ALLAHIM NE GUZEL BIR RESIM
Yorum yazarı: SERMIN
IKI GUZEL BIR RESIMDE DUNYA GUZELLERIM MASALLAH SIZE ECENAZ NE COK BUYUMUS (masallah)ABLA OLMUS KARDESINI SARMIS KARDESIDE BOSDURMAMIS NASIL SARILMIS O PITIS ELLERI ILE OYLE GUZEL BIR RESIM KI UZUN UZUN BAKTIM ((( AKlIMA ABLAMIN KIZI VE BENIM COCUKLARIM GELDI NE KADAR UZAK MESAFELERI HELE AZIZE NAZ SADECE ABLASINI ADINI BILIYOR BU YAZ OGRENECEK ))
bu iki kuzuyu soyle sapur supur sulu seli opun anneleri taaaaaaaaaa canadaya gelsin opucuklerin tadlari

Gelisimizi bizde iple cekiyoruz dusundugumde heycandan kalbim pir bir ediyor az kaldi ) sevgiler
-----------------------------------
sermin cim sorma icimiz gitti bizimde bu hallerine , kendi kendilerine oynarlerken aaa bi baktık bunlar sarılmış birbirine hemen fotograf makinasını alıp çektim çok tatlılar çokkk
opucukler aksama :)
cok optuk sizi

Düzenleyen benimkuzum gün: Monday, May 12, 2008 saat: 15:26

Pazartesi, Mayıs 12, 2008 - kuzenler
Yorum yazarı: Elif
masallah cok tatlilar coooook.
ekrandan yedim yedim bitirdim ikisinide.
Allah sizi hic birbirinizden ayirmasin prenseslerim benim.

opuyorummmm
----------------------
canım amin hep boyle olsunlar inşallah bizde opuyoruz seni ozan ı ve kaan ı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers