16 Mayıs 2008 Cuma

yenilendik :)

Blogumuzu yeniledik , beğenecekmisiniz merak ediyorum Yorumlarınızı bekliyorum




Cuma, Mayıs 16, 2008 - :)
Yorum yazarı: vili
Ben beğendim..
Aydınlık, ferah olmuş...

-----------------------
:) muckkk teşekkürler


Cuma, Mayıs 16, 2008 - cok guzel olmus......
Yorum yazarı: sermin
Ellerine saglik canim tam citi piti bir kiz blogu olmus

-----------------------
şermin'im çok teşekkürler canım :)


Pazar, Mayıs 18, 2008 - Yenilenen blogunuz ve yıldönümünüz hk.
Yorum yazarı: biranne.com
Emeğinize sağlık...İrem bebeğin renkli güzel gözleri ve tatlılığı zaten yetiyordu ama değişiklik de bütünleşmesini sağlamış...ve onlarca sağlıklı, huzurlu yıllara...Her şey dilediğiniz gibi yolunda gitsin...Hoşça kalın... Sevgiler...
-------------------------
çok çok teşekkür ederim , güzel dilekleriniz için sevgilerimle...


Pazartesi, Mayıs 19, 2008 - Yenilik
Yorum yazarı: tuananindunyasi
Baharla birlikte gelen canlılık sizin bloğada uğramış.Gerçekten çok güzel...
---------------------

çok teşekkür ederim :) sevgilerimle

Pazartesi, Mayıs 19, 2008 - :)
Yorum yazarı: yasamladans
çok sıcak ve sevimli olmuş.Ellerinize sağlık...
--------------------------
çok teşekkür ederim sevgilerimle :)

Pazartesi, Mayıs 19, 2008 - :)))))
Yorum yazarı: bekirmertoglum
tam kız blogu olmuş aydınlık iç açıçı
çok güzel olmuş güle güle kullanınn :))))

----------------------
çok teşekkür ederim sevgilerimle :)


Pazartesi, Mayıs 19, 2008 - çok hoşşş
Yorum yazarı: bizim bebeğimiz
birkaç gündür yoğunluktan ne kendi bloğuma nede ireme bakabildim.Yeni şablon çok hoş olmuş eskisi biraz karalıkmıydı sanki:)))
Ben klasik şablon kullanıyorum değiştirmeyi bilmiyorum.Çok ferah olmuş çok..
------------------------
bende hiç bilmiyordum ama biraz araştırınca yapabilirmiyim diye? , uğraştırdı biraz ama sonunda oldu , siyah çok içime sinmiyordu çünkü ...
çok teşekkür ederim sevgiler :)


Salı, Mayıs 20, 2008 - Harika
Yorum yazarı: Nihan
Yenilikler cok hoş olmuş.Ama esas içerik muhteşem:)
------------
:) canım çok teşekkürler


Perşembe, Mayıs 29, 2008 - yenilenmek
Yorum yazarı: isimsiz
cok cici olmus. Insanin ici aciliyor.
ama en cicisi Irem, irem, irem ve bidaha irem:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers