5 Mayıs 2008 Pazartesi

irem haftasonu




Cumartesi sabahı irem'le beraber geldik şirkete, elif teyzemiz üsküdar a gelmiş telefon açtı , simitleri alıp gelip geliyorum deyince hemen çayı demledik , en son irem'in doğumgününde görmüştük birbirimizi , hoş bir sürpriz oldu bana , irem'e bir parça verdiğim simiti beğenmeyip bende kalan büyük parçayı alıp yemeğe çalıştığı resimler üstte :) , ayseli teyzemizin masasını dağıtmak en keyif aldığı anlardı :)
Öğlen elif teyzemizi yolcu ettikten sonra vili teyzemizle mel teyzemiz koşuyolunda kahvaltıya gideceklerdi onları aradım ve hala orda olduklarını öğrenince bir taksiye binip yanlarına gittik, ecenaz , serra , vera ve irem'le çocuk bahçesi gibi oldu cafe nin bahçesi...çay ve kahvelerimizi içtikten sonra kuzuların daha doğrusu ece ile serra nın azgınlığından usanan cafe elemanlarının çok şükür gidiyorlar sevinç nidalarıyla kalktık :) bunu açık açık dile getirmediler ama içlerinden eminim bunu geçirmişlerdir.
Sonra bir parka gittik dört kuzunun da ayrı zevkleri olduğunu düşünürsek , her biri bir yana dağıldı , irem illa yürümek istiyor ve nedense tahta bir köprüyü ısrarla inip çıkmak çok hoşuna gitti :) serra ve ecenaz biri kaydırakta diğeri cimnastik aletlerinde , vera sallanmak istiyor , 1 saat içinde 3 kadın biraraya gelemedik bir türlü :)
Sonra hep beraber bir taksi ile eve dönüş ben anneme , mel vili ye gitti ...
Dedemiz irem'e yürüme hediyesi ayakkabı almak istediğini söyleyince saat 16:00 da üsküdar a indik , irem'e yeni ayakkabılar aldı dedesi ,dönüş yolunda irem bu kadar yorgunluktan sonra uykuya teslim oldu ... 2 saat uyku ile rekor kırdı akşam ananemizde kaldık ....
Pazar günü amcamız kurs dönüşü bizi aldı ve eve döndük , akşam da yine gülay yengemize maç izlemeye gittik , bizim cadı kalabalığı bulmuşken yine hiç oturmadı ama 21:00 de uykuya yenik düştü , bu hafta sonuda böylece bitti...



Cuma, Mayıs 9, 2008 - merhaba
Yorum yazarı: candasimsin
Merhaba Iremin maceralarını keyifle takip ediyorum, ama hiç yazamamıştım. Maaşallah çok tatlı bir bebek. Makarna videosunu izledim de bittim desem yalan olmaz. Ben de Candas makarna yiyor sanıyordum.
Bu arada Serra-Vera diye ikizleri tanıyorum ben. Aynı kişiler mi yoksa bu tanıdıklarımız?
Hoscakal
---------------------------
merhaba hoşgeldin :))
serra ve vera ikiz değiller , sanırım aynı kişiler değil ...
bizde çok yiyor diye dert ediyoruz , göbek yüzünden yürümesi bile gecikti :)
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers