20 Mayıs 2008 Salı

irem haftasonu

















Son bir aydır her hafta sonu ananedeyiz. Bugün kontrolleri yapıldı annemin herşey yolunda ,buda hasret çekeceğimiz günler başlıyor anlamına geliyor .
Bu hafta sonu gidiyorlar gönen'e ... annem babam ve ecenaz , eylül yada ekim ayına kadar ordalar ,bundan sonra hafta sonları bize gönen yolları görünüyor , teyzemiz içinde tabii oda kuzusu ecenaz'ı görmeye gidecek ...
Cumartesi günü azgın dörtlü serra , vera , ecenaz ve irem biradaydı , vili teyzemize kahvaltıya gelmişlerdi bende iş çıkışı irem'i alıp gittim ama resim çekmemişim hiç , mel teyze gittikten sonra parka çıktık resimler parktan..
Son resim park dönüşü irem'in ece'yi sevmesi, iki elini yanaklarına koyup seviyo cadı :)



ananeyle kitap okuyorlar :)








İrem resmen özgürlüğünü ilan etti artık , arabaya bindiremiyoruz, alışveriş yapmakta eziyet halini almaya başladı , bu standın önünde 20 dk. dan fazla kaldık bisküit paketlerinin üzerindeki her bebeği işaret edip konuşuyor :)
kucağıma almaya kalksam yaygarayı basıyor işimiz var bundan sonra :)




Çarşamba, Mayıs 21, 2008 - bu kuzulari yerim ben
Yorum yazarı: sermin
canlarim ne guzel oynuyorlar abla kardes oyle bakti sevdim optum ecran arkasinda ikisinide kocamn kucakliyorum az kaldi gelemye bir bulusma olursa canli canli operim ama biraz zor gibi gonene gideceksiz insallah bu sefer kismet olur cocuklari gormek.Market faliyetleriniz baslamis yandinnnnnnnnnnn kendi basina istedigini alicak princler karisck paketler tasinicak allah yardimcin olsun kolay gelsin irem buyudu.)))) Annen icinde cok sevindim figen allah saglik sifasini hic eksik etmesin.

optum sizi
-----------------------

şermin cim inşallah burda oluruz , ben her hafta gidemem zaten , ayarlarız senin geliş tarihine göre,azizenaz'ı mıncıklamam lazım :) bu fırsatı kaçıramam
annem çok şükür, çok iyi gönen de daha da iyi olacaktır eminim ...
sorma irem çok fena oldu her akşam eve dönüşte eve girmeden yarım saat sokakta yürütüyoruz yoksa girmiyor eve :)
bende opüyorum sizi sevgiler



Çarşamba, Mayıs 21, 2008 - :)
Yorum yazarı: vili
Oy oy teyzesi sevsin onun o tombul parmaklarını :)
Anneannesi gidiyor ama ben buradayım. Her cuma gecesi beklerim. Bakarım ben kuzuma, oynarız beraber.
Güzel çekmişim anne-kız ikinizi :)
-----------
süper :)
ellerine sağlık teyzemiz , bizde seni bekliyoruz optummmm


Perşembe, Mayıs 22, 2008 - Şirinelerr
Yorum yazarı: Nihan
Figen bunlar çok tatlı oldu yaa:)Gönen dönemleri başladıysa siz ve Vildanlardada göçebe hayatına başladı demktir.Ama oraların havasıda bir başka güzeldir.

---------------
nihan cım tam kaynaşmaya başladılar ece gidiyor , vildana çok zor olacak her sene olduğu gibi , ama oralar gerçekten güzel , özgür eceyi tutmayın artık , tozunu attıracak :)
öptüm :)


Çarşamba, Haziran 4, 2008 - maşşallah
Yorum yazarı: isimsiz
kızınız çok tatlı allah nazarlardan saklasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lilypie Kids Birthday tickers